زندگی نامه الکسیس تگزاس

الکسیس تگزاس در پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد. اما در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد.او دارای تباری نروژی، پوئرتوریکوئی و آلمانی است.

 

او پیش از ورود به صنعت پورن پیش خدمت میخانه بوده‌ است. اولین صحنه‌ای که درآن ظاهر شد،در فیلمی با عنوان تور کالج آماتورها در تگزاس ساخته شرکت فیلم سازی شینز ورلد بود. او در مارس ۲۰۰۷ به لس آنجلس نقل مکان کرد تا برای LA Direct modelling agency در چند صحنه بازی کند و درفیلمهای ساخته آژانس کارگردانی مدلهای لس آنجلس در مارچ ۲۰۰۷ حضوریافت. در فوریه ۲۰۰۸ فیلم «دریافتن الکسیس تگزاس» (به انگلیسی : Discovering Alexis Texas) به کارگردانی هنرپیشه فیلم‌های بزرگسالان بلادونا منتشر شد.

در فوریه ۲۰۰۸ در فیلمی با عنوان کشف الکسیس تگزاس به کارگردانی هنرپیشه فیلمها پورنو بلادونا بازی کرد.درسال ۲۰۰۹ او به تجارتش سروسامان بخشید و اقدام به تاسیس شرکت فیلم سازی خودش به نام (الکسیس تگزاس اینترتینمنت) نمود. که زیرمجموعه شرکت (استارلت اینترتینمنت گروپ) است. در خلال همین احوال او تارنمای شخصی خود را راه اندازی کرد. و هم اکنون هم زمان در فیلم‌های ساخته استودیوهای فیلم سازی ریالیتی کینگ، مافیا، بنگ بروس، بریزرز، ویکد پیکچرز و الگانت آنجلز حضور می ابد. در آوریل ۲۰۰۹ او چهره روی جلد مجله جنسیس بود. و در ژوئن ۲۰۰۹ بر جلد یادنامه سی و پنجمین سالگرد مجله هاستلر قرار گرفت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

mojtaba hosseini
ساعت10:19---11 دی 1393
سلام خدا قوت
سریع میرم سر اصل مطلب در صورتی که مایل بودین من آماده همکاری با شما هستم آدرس وبلاگم رو هم گذاشتم در ضمن من مهارت خاصی تو افزایش بازدید دارم در صورتیکه مایل بودین میتونم علاوه بر نویسندگی وبلاگ از این راه نیز به شما کمک کنم .البته در صورت تمایل هزینه ای که باید پرداخت کنین مطمئن باشین خیلی ناچیزتر از سایر سایتهای تبلغاتی خواهد بود .قبول کردن یا رد تبلیغات با خودتونه اما نویسندگی وبلاگ رو هنوز پایه ام.
موفق باشین


یه آدم
ساعت7:58---20 آذر 1393
آقااااااا حس میکنم این مطلب تناقض داره با بقیه مطالبت! ولی خب الکسیس عشق هر پسریه دیگهههههه! تو هم اولین پست رو با عشقت شروع کردی
الکسیس عشق عمشه .عشق من نیست پسرای دیگه رو نمیدونم .صرفا جهت اطلاع فرمودم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:اکسیس تگزاس ,هنرپیشه , | | نویسنده : یه مرد |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ساح