اس ام اس عاشقانه

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

با تمام غــــرور پسرانه ام مینویسم :
گاهی دلـــــم برای صدای دخترانه ات ،
"عزیزم" گفتـــــن هایت
تنگــــــ میشود ...!!!
 

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

روح از هر چه ساخته شده باشد،
جنس روح او و من از یك جنس است....
"عاشقانه ترین جمله از کتاب بلندی های بادگیر"

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

انگار این دلم آدم بشو نیست...!!!
با لبخندت "خر" میشود..و با دوریت.."سگ"!!!!

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

بگو باد ها نوزند...
تو که کنارم باشی دلیلی ندارد انها
عطر تنت را به من ارمغان بیاورند...
 
 

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

روی مرز باریکی هستم
جایی ک دلم نه بودنت را میخواهد نه نبودنت را...

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

میبینی چی به روزم عشق اوورد منی ک گرگ بارون دیده بودم 
تموم لحظه های این عذابو از اشوب نگات فهمیده بودم...

بهترین اس ام اس های عاشقانه آذر 93

چه دشوار است..
 تکیه به شانه های مردی بدهی که هوس بدست اوردنت را دارد
ولی غیرت نگه داشتنت رانه..!!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:اس ام اس, اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه اذر ماه,بهترین اس ام اس ها,, | | نویسنده : یه مرد |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ساح